A Carlsberg Group „Together Towards ZERO and Beyond” (TTZAB) programja a környezet, a társadalom és a vállalatvezetés (együtt ESG az environmental, social és governance szavakból eredően) témakörökben megfogalmazott, a Carlsberg és a társadalom szempontjából egyaránt kulcsfontosságú törekvésekből és célkitűzésekből áll.
Ezeknek a céloknak az elérésén munkálkodva, konkrét lépésekkel és kézzelfogható eredményekkel kerülünk egyre közelebb a 2030-ra és 2040-re kitűzött mérföldköveinkhez.
A TTZAB a Carlsberg válasza az olyan globális kihívásokra, mint az egyenlőtlenség, a klímaválság és a vízhiány, a társadalmunkban egyre inkább megfigyelhető egészséges életmódra irányuló törekvésekkel összhangban.
A program az átfogó vállalati stratégiánk részét képezi, és a Carlsberg szellemiségében gyökerezik: „Mi nem csak a jobb sörért, de azért is dolgozunk, hogy jobb jövőt hozzunk létre mindenki számára.”
Összegzésül: céljaink elérése érdekében arra törekszünk, hogy felelősségteljesen kezeljük tevékenységeink környezeti hatásait, miközben olyan intézkedéseket hozunk, amelyek a társadalom hasznára válnak. Beszállítóinkkal, ügyfeleinkkel, fogyasztóinkkal és a helyi közösségekkel együtt teszünk a klímasemleges jövőért.
In 2021, we joined major consumer businesses and advertisers from around the world in signing up to the World Federation of Advertisers' Planet Pledge.
When people go out, they want to enjoy a great beer with friends but sometimes they don’t want to feel the effect of alcohol, especially when they’re driving. At Carlsberg we’re working with partners to ensure that wherever consumers find our beers they can choose alcohol-free brews – even on tap.