Menü
sail-with-background (1).png

Sail' 22

A Carlsberg Csoport Stratégiája

Új vizekre evezeünk

A Sail’ 22 stratégiát 2016 márciusában vezettük be azzal a céllal, hogy erősítsük alapvető tevékenységünket, meghatározzuk a növekedési lehetőségeket, valamint, hogy még nagyobb értéket képviseljünk részvényeseink számára.

Sail’22 programunk küldetése egy olyan Sikeres, Profi, és Vonzó sörgyár létrehozása a piacon, melyet érdemes választani.

''A Sail’ 22-vel a Carlsberg Csoport egy olyan utazásra szállt hajóra, amely által egy sikeres, profi és vonzó sörgyárrá válik a piacon. Alapvető tevékenységünk erősítésével, a növekedés középpontba állításával valamint egy győztes kultúra kialakításával, együtt képesek leszünk még jobb pénzügyi teljesítmény elérésére valamint egy következetes értékteremtésére részvényeseink számára.”

- Cees 't Hart, Elnök és CEO

SIKERES

Mint SIKERES vállalat, alsó ás felső növekedési határok között keressük az egyensúlyt az alábbi három kulcsfontosságú mérőszám között: értékesített sör mennyisége a piacon, logisztikai költségektől megtisztított bruttó nyereség (GPaL – gross profit after logistics) és üzemi eredmények.

PROFI

Mint PROFI vállalat, kiemelkedünk abban, hogy kiszolgáljuk vevőink széles körét azáltal, hogy folyamatosan tökéletesítjük képességünket és tudásunkat a fogyasztói kutatások, kategória menedzsment, valamint a logisztika területén történt megvalósítás és innováció segítségével.

VONZÓ

Mint VONZÓ vállalat, értéket teremtünk részvényeseink, kollégáink és a társadalom számára. Vonzó a befektetők számára azáltal, hogy következetesen növeljük bevételeinket valamint befektetéseink megtérülését. Vonzó dolgozóink számára egy nagyszerű munkakörnyezet megteremtésével és egy magas teljesítményre ösztönző környezet kialakításával. Vonzó a társadalom számára, összpontosítva a felelős és fenntartható környezetre, amely hagyományainkra épül.

Céljaink

Annak érdekében, hogy nagyra törő céljainkat elérjük, a Sail' 22-vel az alábbi fontos tevékenységekre összpontosítunk: 

Alaptevékenységünk erősítése. Kihasználjuk erős márkáinkat és piaci pozíciónkat a további növekedés érdekében. 

Növekedés. Növekedünk azon országokban és területeken, ahol hosszú távon is fejlődési lehetőségeket látunk. 

Győztes kultúra. Győztes szemléletmódunkkal elérjük kitűzött céljainkat és túl is szárnyaljuk azt.

Értékteremtés részvényeseink számára. A fenti célokon túl, részvényeseink számára is minél nagyobb értéket kívánunk teremteni.